Páginas

venres, 13 de xaneiro de 2017

PRESENTACIÓN

O Departamento de Orientación destes centros está organizado do seguinte xeito:
  • Centro Base: CEIP Xoaquín loriga de Prado
  • Centro Adscrito: CEIP Plurilingüe Varela Buxán de Cercio
  • Centro Compartido: CEIP Pío Cabanillas Gallas de Dozó 
Neste blog atoparedes información de varios eidos, que agardo sexan do voso interese. Por un lado están as entradas centrais onde iredes atopando información xeral ou específica dependendo o caso, e por outro están as páxinas (situadas na parte superior debaixo do título, organizadas por lapelas en cor branca e maiúsculas). ahí poderedes atopar:
  • PRESENTACIÓN: Guía do Blog e presentación e obxectivo deste
  • HORARIO DO DEPARTAMENTO: Horario de atención á comunidade educativa nos tres centros que atende o departamento
  • CONTACTO: como contactar co Departamento
  • DOCUMENTOS: Documentos de interese para a comunidade educativa relacionados co departamento
  • PROBAS PSICOMÉTRICAS: Resumo das probas psicométricas que utilizo para avaliar ao alumnado, ireinas aumentando a medida que as vaia precisando
  • FAMILIAS: Recursos xerais, axudas, bolsas, información de interese
  • RECURSOS PARA A AULA: Materiais e recursos para a aula e material de reforzo
  • EDUCACIÓN EMOCIONAL: Materiais e recursos para traballar a educación emocional en todos os ámbitos
  • AUDICIÓN E LINGUAXE: Actividades e enlaces relacionadas coa Audición e Linguaxe. Poden axudar ao alumnado que saia durante o curso escolar á aula de AL
  • PEDAGOXÍA TERAPÉUTICA: Actividades e enlaces relacionadas coa Pedagoxía Terapéutica. Poden ser útiles para o alumnado que saia durante o curso escolar á aula de PT
  • DIVERSIDADE FUNCIONAL: Actividades e recursos máìs específicos para o alumnado con máis necesidades e/ou Adaptacións Curriculares
  • ALTAS CAPACIDADES: Enlaces e recursos para o alumnado con Altas capacidades
O resto podedes navegar polo Blog nas xanelas da dereita e poderedes atopar información interesante.

Bo curso a todos e todas!

Ningún comentario:

Publicar un comentario